Registratie

Registratie voor leden voor toegang tot het besloten gedeelte van de website en het Forum

Het lidmaatschap geeft toegang tot de “informatie alleen voor leden” en tot het Forum.
Als lid kunt u bijv. alle oude nieuwsbrieven, jaarverslagen etc. raadplegen en wij zullen in de toekomst meer informatie voor u verzamelen en beschikbaar maken.
Het Forum is bedoeld voor de online uitwisseling tussen ouders, familieleden en bestuursleden die direct betrokken zijn bij een ouderinitiatief (bestaand of in oprichting) dat lid is van onze vereniging. Het is een veilige plek om vragen te kunnen stellen, antwoorden te krijgen en ervaringen te kunnen delen.
Om dit besloten gedeelte van de website en het Forum te ondersteunen zijn er enkele voorwaarden verbonden aan de toegang tot dit besloten gedeelte en het Forum: de belangrijkste ‘huisregels’ zijn:

  • Registratie van personen die niet verbonden zijn aan een ouderinitiatief dat lid is van de LVOI worden ongedaan gemaakt.
  • Wij vragen u eenmalig €1 bij de registratie voor deelname aan het besloten gedeelte van de website en het Forum. Dit werpt een extra drempel op, waarmee we spam en het hacken door ‘online robots’ tegen kunnen houden.
    Zo vervuilt het Forum niet en dit komt de veiligheid van de website ten goede.
  • Let op: u kunt nieuwe teksten (vragen, antwoorden, opmerkingen) plaatsen in de reeds bestaande onderwerpen.
  • U kunt dus zelf dus geen nieuwe onderwerpen aanmaken in het hoofdmenu, dus klik eerst op een onderwerp en geef daarin uw bijdrage.
  • Mocht u een (gevoelig) onderwerp anoniem op het forum willen plaatsen, stuur het bericht dan aan secretaris@ouderinitiatieven.nl. Het bericht wordt dan vanuit de redactie geplaatst en als u zich abonneert op het onderwerp waar dit bericht is geplaatst, ontvangt u alle reacties per mail.
  • Bent u van mening dat er een nieuw onderwerp aangemaakt zou moeten worden, stuur dan een verzoek/suggestie aan redactie@ouderinitiatieven.nl